16 Kasım 2012 Cuma

GERÇEĞİM


Yavaş yavaş ve sessizce öleceğim,biliyorum.Geride kalacak tüm o ulaşılamamış hayaller, kavgalar, aşklar, çırpınışlar. Bir başkası dolduracak benim yerimi gittikçe mahvolan şu köhne dünyada. umarım, o benden daha çok sever, daha çok kalbe girer ansızın ve daha çok yaşar. Ama biliyorum onunda yerini dolduracak biri bir gün. Günler günleri öldürecek kıyamete kadar. Ölecek gün kalmadığında dirileceğim tekrar ve yine yaşayacağım. Bu sefer ölme korkusunu yaşamayacağım ve nerde olursam olayım mutlu olacağım. Çünkü tüm saflığıyla gerçeğin elinde nefes almaya başlayacağım. O gerçek ki, benim yegane gerçeğim, varlığım, aşkım, herşeyim. Günleri öldürmeye koşuyorum senin için gerçeğim.

                                                                                                        

0 yorum:

Yorum Gönder